2007. november 14., szerda

Bolus, a holland briós

Már egy pár napja foglalkozatott a gondolat, hogy kellene sütni valami kalács-félét. S mivel a dédnagymamám-féle rostélyosnak legfeljebb a fonására emlékszem valamennyire, az összetételére nem (bár Mamát ismerve biztos nagyon egyszerű lehetett!), pont kapóra jött a Fűszeres Eszternél olvasott recept. Csak annyit módosítottam rajta, hogy teljes kiőrlésű búzalisztből készítettem el. Így persze egy kicsit több tejet kért, de egy nagyon jól kezelhető, könnyen formázható tészta lett belőle, és szépen meg is kelt. Nagyon értékeltem, hogy a nyolc darab éppen ráfért egyszerre a tűzhely tepsijére.

Miután elkészült, alig bírtam kivárni, hogy hűljön egy kicsit, és megkóstolhassam... Azért holnap reggelire még maradt, egy finom forró teával vagy kakaóval szerintem jól fog esni. Nekem személy szerint külön emeli az élvezeti értékét, hogy jó fahéjas a teteje ;-)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails