2008. április 8., kedd

Ha kedd, akkor árpa: Mazsolás árpalepény

Ma Lugosi Dóra újabb receptjét próbáltam ki, és nem bántam meg!

1 bögre árpagyöngyöt puhára főztem 3,5 bögre vízben, majd hozzákevertem ¾ bögre zabkorpát, 25 dkg mazsolát, 3 evőkanál lenmag-szezámmag őrleményt, 2 evőkanál barnacukrot, meg egy jó adag őrölt fahéjat. Az így kapott sűrű masszát sütőpapírral bélelt tepsibe egyengettem, megszórtam diódarabokkal, kicsit bele is nyomkodtam őket, majd 160 fokon 50 percig sütöttem. Az illatánál csak az íze volt jobb, mikor már hűlt annyit, hogy ne égessem vele össze a számat :)

További árpagyöngyös receptjeim – természetesen folyamatosan bővítem a kört.

Holnap köleses nap jön, megpróbálok majd túllépni a köleskásán :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails