2008. június 23., hétfő

Egyszerű gyümölcstorta

A hétvégi piacoláskor egy doboz illatos málnát is vettem - terem ugyan nekem is, de nem annyi egyszerre, hogy elegendő legyen valami komolyabb dologhoz is. Ez volt az utolsó dobozzal a néninél, és örömmel mondta, hogy három másikkal már eladott - vitték málnás piskótának.

Hmm... Nem is rossz ötlet! Végül úgy döntöttem, hogy nem sütöm bele a tésztába, ne áztassa el, inkább majd rárakom a friss málnát. Katanyaka piskótáját készítettem el alapnak (csökkentett mennyiségű mézzel édesítve), és ezúttal nem tepsiben, hanem gyümölcstorta-formában sütöttem meg. Erre került egy réteg puding, majd a málna, s mivel a gyümölcskocsonyával nem akartam bajlódni, inkább egy kis maradék étcsoki-sarkot reszeltem rá. Így persze nem lehetett kis szeletekre vágni, mert úgy igencsak legurult volna róla a málna, de nem emelt kifogást senki :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails