2008. október 21., kedd

Cukkinisaláta

Egy újabb gyors és egyszerű ebéd, a jó időre való tekintettel "hideg":

Volt itthon egy kis maradék főtt bulgur (kb. 1 dl bulgur 2 dl vízben, kevés vegyeszöldséges fűszersóval megfőzve, kis lángon lefedve úgy 15 perc kell neki).

Egy tálban összekevertem az öntet hozzávalóit: 2 evőkanál jó minőségű olívaolaj, 1 evőkanál almaecet, 1 evőkanál szójaszósz (nálam Kikkoman; a cukros-karamelles kompozíciókat illedelmesen vissza szoktam tenni a boltban), 1 teáskanál méz.

Egy karcsú, zsenge cukkinit vékony szeletekre vágtam (a krumplihámozó segítségével "elfaragtam"), egyenesen az öntetes tálba, majd összeforgattam.

A bulgur mellé raktam, megcsorgattam még egy kis olívaolajjal, és rögtön el is fogyasztottam, hogy a cukkininek ne legyen érkezése túl sok levet engedni.

Most látom csak a kiinduló receptben, hogy még egy kis szezámmaggal jó lett volna megszórni. Így jártam :) Azért anélkül se volt rossz, és a bulgurnak köszönhetően még az az érzésem is megvan, hogy tényleg ettem valamit.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails