2009. március 27., péntek

Egyszerű muffin (vegán)

Ezt most nem cifráztam, csak az került bele, ami nagyon muszáj, így 5 hozzávalóból megúsztam:

Egy tálban összekevertem a következőket:
  • 20 dkg teljes kiőrlésű búzaliszt
  • 1/2 csomag sütőpor
  • 330 ml (egy Kubus üveg) rostos gyümölcslé (házi, most épp szilva - inni túl sűrűnek éreztem, de ebbe jó volt)
  • 1/2 dl étolaj, úgy szemre
(Ha nem jó az állaga, egy kis liszt, illetve víz hozzáadásával lehet igazítani rajta - a használt gyümölcslé sűrűségétől függ, hogy kell-e.)

Kikent muffinforma mélyedéseibe kanalaztam (12 darab lett), majd kevés barnacukorral megszórtam mindegyiknek a tetejét (2 teáskanál barnacukor ment el az összesre). Nálam 180 fokon 25 perc alatt sült meg előmelegítés nélkül (tűpróbával ellenőriztem).

A belekevert gyümölcslé és a tetejére pirult barnacukor kellemes ízt adott neki. Én most nem kívántam bele semmi egyéb dúsítást, élveztem így a maga egyszerűségében.

(Fényképet pedig ezúttal mobiltelefonnal voltam kénytelen készíteni, de azért a semminél jobb lett :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails