2009. május 12., kedd

Árpagyöngy mediterrán hangulatban


Éjszakára beáztattam 1 bögre árpagyöngyöt (így sokkal hamarabb megfő). Az étel elkészítésekor kevés olívaolajat forrósítottam egy mély serpenyőben, ráöntöttem a lecsepegtetett árpagyöngyöt, kicsit átpirítottam, majd felöntöttem 1 bögre vízzel, és kis lángon főztem tovább. Ollóval összevagdaltam 1 nagy marék aszalt paradicsomot, és a készülő ételhez adtam. Ráöntöttem még 1 bögre vizet, és így főztem tovább. Felbontottam 1 kis üveg (140 g-os) olívabogyót, leöntöttem a levét és felkarikáztam a tartalmát, majd ezt is az ételhez adtam. Kevés sóval ízesítettem, és időnként megkeverve készre főztem (a felrakástól számítva összesen kb. 20 perc). (Több vízzel lehet levesesebbre csinálni; én rövid lével kedvelem az ilyesmiket.) A végén rozmaringleveleket tépkedtem bele, és díszítésnek is ezt tettem rá. 2 adag.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails