2009. július 18., szombat

Zöldbab-újkrumpli paprikás


Fél kilónyi zöldbab végeit levágtam, majd a csöveket 2-3 centis darabokra aprítottam. Bő fél kilónyi újkrumplit alaposan megmostam, majd közepes hasábokra vágtam. Vastag aljú, mély serpenyőben kevés olajat forrósítottam, rátettem a krumplit, és időnként megkeverve enyhén átpirítottam. Néhány perc elteltével hozzátettem a babot is, valamint öntöttem alá egy kis vizet, és kis lángon, lefedve pároltam tovább. 1 teáskanálnyi sóval, pár tekerésnyi frissen darált tarkaborssal és 3 teáskanálnyi őrölt pirospaprikával ízesítettem. Időnként óvatosan átforgattam, és pótoltam a levét (bár szándékosan nem akartam hosszú lére engedni - azt a kicsit meg remekül besűrítette a fővő krumpli). A zöldségek megpuhulásáig pároltam. 2 adag.
Egyszerűsége ellenére igen ízletes egytálétel, melyet nagyban köszönhet a friss zöldbabnak.

Az ötletet Phzs-nél olvastam.

Idő: 40 perc, előkészítéssel együtt; ebből kb. 20 perc munka
Pénz: kb. 200 Ft a 2 adag
Magyar hozzávalókból.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy kis kalandozásként ki fogom probálni :9

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails