2009. augusztus 15., szombat

Krumplis-patiszonos egytál görögösen

A görög sült krumpli visszamaradt levét ehhez az ételhez használtam fel:

Az egészet átöntöttem a tepsiből egy mély serpenyőbe, majd elkezdtem főzni benne egy tányérnyi kupac felkockázott krumplit. Közben megtisztítottam és hasonló kockákra vágtam egy közepes patiszont is, és együtt főztem készre, időnként átforgatva egy falapáttal. A fűszereket pótolnom kellett még, az olajmennyiség miatt viszont kellett bele ennyi zöldség. Mire minden megpuhult benne, be is sűrűsödött a leve, így egy kellemes, bár némileg szokatlan ízvilágú egytálétel lett (nem vegáknak persze csak köret). 2 bőséges adag.

Idő: kb. 20-25 perc
Pénz: kb. 100 Ft
Hazai alapanyagokból, kivéve persze az újrahasznosított lében található olívaolajat.

3 megjegyzés:

Hajnal írta...

Nagyon tetszik az új blogsablon!:-)

murok marci írta...

kétszer is meg kellett néznem, jó helyen járok-e;-)a sablon nekem is tetszik, de a régi még jobb volt: olyan dulminásabb. mondjuk nem a sablon miatt olvaslak;-)

Dulmina írta...

Régóta szerettem volna már háromoszloposat, és eddig ez a legjobb jelölt. Még nekem is szokatlan kissé, és nem is laktam még be teljesen, de alakul... (de a biztonság kedvéért lementettem a régit :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails