2009. október 21., szerda

Paprikás rizs

A paprikakrém maradékát ehhez az ételhez használtam fel. Remek illata volt közben a fővő paprikának, és nagyon kellemes ízt adott a barna rizsnek. Ezúttal patiszont sütöttem hozzá (alighanem ez volt az utolsó az idén), de tetszőleges zöldséggel vagy akár hússal is fogyasztható ez a karakteres ízű (a csípős paprikának köszönhetően) és igazán nem reformos kinézetű köret (pedig természetesen barna rizsből készítettem, de a paprikakrém jól takar).

1 bögre barna rizst megfőztem a szokásos módon, csak szűken mértem rá a vizet, a kb. 1,5 dl darált paprikát is hozzáadtam, és enyhén sóztam az egészet. Közben megtisztítottam 1 közepes patiszont, és megsütöttem. Tálaláskor előbb a rizst szedtem a tányérra, majd a közepére halmoztam a patiszont (szerintem így szebb, mint összekeverve, de aki úgy enné inkább, egyénileg megoldja a tányérján).

Idő: fél óra elteltével lehet enni, de nem végig munka
Pénz: kb. 50 Ft/adag a rizs, de sült zöldséggel is kijön egy százasból adagonként
Hazai alapanyagokból.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails