2010. május 5., szerda

Ezer


Ennyi bejegyzés "telt el" a jó két és fél évvel ezelőtti körtelétől a tegnapi mediterrán hangulatú rakott krumpliig. Volt közben sok recept, némi kert, meg időnként elmélkedések erről-arról. Játékok, díjak, blogos események. Még angolul is írtam pár bejegyzést. Néha részletesen, néha talán kicsit szűkszavúan, de arra odafigyelve, hogy ha valaki a leírásom alapján áll neki készíteni valamit, akkor lehetőleg ehető végeredmény legyen a jutalma. A reformosítás nem mindig könnyű útját járva változott az ízlésem, változtak az ételeim, így időnként "remix" változatok is születtek egy-egy témában. Kipróbáltam számos új alapanyagot, és legtöbbjüket meg is kedveltem és szívesen használom, ha úgy adódik. Úgy volt, hogy vega leszek, aztán most úgy néz ki, hogy jó lesz nekem egy kicsit enyhébb, "majdnem-vega" fokozat is. Közben igyekeztem fejlődni a fotók és az egyéb külcsín terén is, bár ez a blog számomra épp attól jó, hogy hobbi, és saját kedvemre írhatok, alakíthatom. Igaz, úgy tűnik, hogy mindez messze többeket érdekel, mint amit előzetesen gondoltam, hogy esetleg...

3 megjegyzés:

Bridge írta...

Köszönjük, az ezredik bejegyzést is! Kívánok még olyan 30x ennyit. ;)
Azért ez nem semmi mennyiség, ráadásul legtöbbször érdekes, egyszerű, de finom és bármikor használható receptekkel örvendeztetsz meg minket. Nem is szólva a jó kis aszalós posztokról, vagy a keksznyomós süteményekről...
Minden jót a következőkhöz is!

Bianka írta...

Gratulálok, szép teljesítmény sok-sok egészséges finomsággal

Kata írta...

Szívből gratulálok, remélem, lesz belőle még ugyanennyi:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails