2010. augusztus 22., vasárnap

Padlizsánkrém télire (vegán)

Kedvező áron sikerült nagyobb mennyiségű padlizsánhoz jutni, így most ilyen is lett. A megszurkált padlizsánokat sütőben megsütöttem (200 fokon 1 óra, előmelegítés nélkül), langyosra hűlve kikapartam a héjukból, fakanállal keverve nagyjából összetörtem, majd úgy natúr beüvegelve kidunsztoltam. Szándékosan nem ízesítettem semmivel, hiszen nincs egyetlen kedvenc felhasználási módom, és nem akartam korlátozni a lehetőségeket. Tapasztalataim szerint inkább padlizsános zöldségfasírtban és egyéb ételekben végzi majd, mintsem kenyérkenceként. Bő 3 kg padlizsán fér egyszerre a tűzhely nagy tepsijére, és ezzel meg lehet tölteni 6 db Nagymama lekváros (370 ml) üveget.

Idő: kb. 3 óra mindenestül, de csak a hámozás és a beüvegelés a lényegi munka
Pénz: nekem most 60 Ft / üveg
Hazai alapanyagból.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails