2011. március 15., kedd

Kifőztük 2011/3.


Egy éve még csak egy egyszerű olvasóként figyeltem, ahogyan útjára indul a Kifőztük magazin. Jópár általam rendszeresen olvasott blogon ment előtte a visszaszámlálás, úgyhogy kíváncsian vártam, hogy mi készül itt. Aztán hamar megkedveltem ezt a tartalmas és egyre igényesebb kivitelű kiadványt, és szívesen lapozgattam hónapról hónapra az aktuális számot.

Mostantól pedig az összeállításához is hozzájárulok havi egy-két recepttel, melyek a nálam megszokott reform-vega finomságok közül kerülnek ki. Az e havi, születésnapi szám vezérfonalát a nemzetközi és a böjti receptek képezik. Én ez utóbbi kategóriát erősítettem egy kissé szokatlan, de igen ízletes bablevessel, melyet aszalt szilva dúsít, valamint egy főzelékkel, mely a hagyományos ízvilág képviselője egészséges, és persze húsmentes kivitelben. Az újság a megújult kifoztuk.hu oldalról tölthető le.

Jó lapozgatást, aztán pedig ... irány a konyha! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails