2011. július 24., vasárnap

Krumpli és zöldbab paradicsomosan (vegán)

Ha külön-külön jók a paradicsommal, akkor hátha együtt is... Ízletes, laktató ebédünk volt a minap a következő:

Enyhén sós vízben roppanós-puhára főztem kb. egyforma mennyiségű felkockázott krumplit és 2-3 centis darabokra vágott zöldbabot. Leszűrtem, 1-2 kanálnyi felmelegített olajra borítottam egy mély serpenyőbe, és összemelegítettem pár szem feldarabolt paradicsommal. Pici sóval és bőséges mennyiségű friss zöld fűszerekkel ízesítettem. (Nem kell főzni, különben a paradicsom héja menthetetlenül leválik és összesodródik, ami nem szép és nem finom. A keveréssel is csínján, inkább csak rázogassuk, hogy ne törjön nagyon össze a krumpli.) Amikor ehetőre hűlt, megcsorgattam a tetejét egy kis extra szűz olívaolajjal. (60-70 dekányi nyers zöldséget számítsunk 1 bőséges adaghoz.)
 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails